Chestionar de satisfacție

categorie

Chestionar de evaluare a serviciilor medicale

Stimată doamnă/ stimate domn,

Pentru îmbunătăţirea permanentă a serviciilor oferite, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a evalua gradul în care serviciile noastre îndeplinesc exigenţele şi aşteptările dumneavoastră.

Vă rugăm să evaluaţi pe o scală de la 1 la 5 (1 = nesatisfăcător, 2 = satisfacător, 3 = bine, 4 = foarte bine, 5 = excelent), marcând cu “X” în coloana corespunzatoare, gradul, în care vi se aplică fiecare dintre afirmaţiile următoare. Dacă doriţi să caracterizaţi cu alte cuvinte sau să faceţi comentarii privind echipa noastră vă rugăm completaţi spaţiile libere.

    1 / 13

    2 / 13

    Atitudinii personalului de la recepție

    Procedurii de internare

    Explicării drepturilor și obligațiilor pacienților

    Explicării costurilor investigațiilor/spitalizării

    3 / 13

    Curățeniei

    Condițiilor de cazare

    Aspectului și calității alimentelor

    4 / 13

    Mi-a acordat atenția și respectul cuvenite unui pacient

    A dat dovadă de solicitudine

    A răspuns întrebărilor pe care le-am pus

    A manifestat interes și s-a implicat în rezolvarea/ameliorarea stării mele de sănătate

    5 / 13

    Mi-a acordat atenția și respectul cuvenite unui pacient

    A dat dovadă de solicitudine

    A răspuns întrebărilor pe care le-am pus

    A manifestat interes și s-a implicat în rezolvarea/ameliorarea stării mele de sănătate

    6 / 13

    …diagnosticul, posibile căi de tratament, riscuri asociate

    …riscurile unei operații/investigații indicate de către medicul curant

    …consecințele unui posibil refuz al tratamentului/operației

    …cum va decurge investigația/operația medicală

    …metoda de administrare a medicamentelor

    7 / 13

    Procedurii de externare (bilet externare, rețetă, concediu medical, scrisoare medicală)

    Informațiilor pentru recuperare și îngrijire

    8 / 13

    9 / 13

    10 / 13

    11 / 13

    12 / 13

    13 / 13