Va punem la dispozitie toate informatiile necesare cu privire la nivelul asistentei medicale, ingrijiri pe parcursul perioadei de spitalizare sau conditiile speciale privind internarea - externarea pacientilor.
CONTRIBUȚIE PERSONALĂ(Ne puteti contacta telefonic de luni pana vineri, intre orele 09.00-17.00, iar in afara acestui program - pentru cazuri exceptionale)
Internarea in sectia de Cardiologie, in vederea efectuarii interventiilor sau investigatiilor se face conform unei programari prestabilite. Prezentati-va la internare in ziua si la ora programarii. Puteti verifica aceste informatii la telefon 0733/008195 sau 0268/401203, de luni pana vineri, intre orele 9 - 17.
Pentru pacientii valvulari:
Pentru pacientii coronarieni:
De asemenea, la internare, trebuie sa aveti la dumneavoastra obiecte pentru igiena personala (prosop, papuci, periuta si pasta de dinti etc.), 2-3 pijamale si o cana. Nu este necesar sa aduceti tacamuri, alimente sau apa.
Dupa completarea Foii de Observatie a Pacientului, veti fi rugat sa cititi cu atentie Consimtamantul pentru procedurile medicale carora urmeaza sa fiti supus si sa semnati. Apoi, veti fi condus in salonul dvs. de catre o infirmiera a spitalului. Ajuns in salonul dvs, va trebui sa va schimbati in haine de spital (pijama, papuci de casa). Pe durata internarii, hainele dvs. vor fi pastrate intr-un dulap special destinat acestui lucru.
In ziua internarii, unul din medicii de salon va sta de vorba cu dvs. (pacientul) referitor la istoricul medical detaliat, va analiza testele de laborator si, daca este necesar, va recomanda efectuarea altor analize medicale. Medicul specialist si medicul anestezist care se vor ocupa de dvs. va vor vizita de asemenea si veti discuta impreuna cu ei diagnosticul dvs si optiunile de tratament.
La internare aveti nevoie de:
La internare NU aveti voie cu produse alimentare (inclusiv fructe). De asemenea, nu este necesar sa va aduceti tacamuri sau farfurii. Serviciul externalizat de catering pune la dispozitia dumneavoastra un meniu variat si totodata personalizat pentru pacientii suferinzi de diabet.
Va recomandam sa nu aveti bijuterii, iar unghiile de la maini sa nu fie acoperite cu lac sau oja.
Pentru a vedea conditiile si informatiile privind internarea in sectia de Cardiologie, va rugam sa descarcati urmatorul pdf.
Internarea in serviciul nostru, in vederea efectuarii interventiilor chirurgicale se face conform unei programari prestabilite, biletul de trimitere (emis de catre medicul de familie sau un alt medic specialist) si cardul national de sanatate fiind obligatorii.
De asemenea sunt necesare anumite analize pe care dvs trebuie sa le efectuati anterior internarii. Acestea din urma, precum si documentele necesare care trebuie pregatite, le gasiti in lista alaturata/de mai jos (depinde unde va fi plasata). Tot in lista mentionata veti regasi si cateva sfaturi de urmat.
Pentru internare trebuie sa va prezentati la receptia Clinicco la ora 14:00, in data convenita, interventia chirurgicala urmad sa aiba loc a doua zi.
ATENTIE! In cele doua saptamani anterioare operatiei este posibil sa fiti nevoiti sa opriti tratamentele care inhiba coagularea singelui. Acestea incldu Aspirina, Ibuprofen, Naproxen etc. Trebuie sa va intrebati medicul curant/medicul care va supravegheaza, ce medicamente veti lua chiar si in ziua operatiei. Daca suferiti de diabet, boli de inima sau alte afectiuni, chirurgul va poate cere ca anterior internarii sa efectuati si un consult de specialitate.
Pentru afectiuni medicale, precum ATG (Artroplastie totala de genunchi) si ATS (Artroplastie totala de sold), va rugam sa descarcati urmatorul pdf pentru a va informa care sunt documentele si analizele necesare pentru internare.
Pentru afectiuni medicale, precum LMI (Leziune menisc intern) si LIA (Ligament incrucisat anterior), va rugam sa descarcati urmatorul pdf pentru a va informa care sunt documentele si analizele necesare pentru internare.
Pentru siguranța pacienților și a personalului medical, am implementat un flux medical in clinica noastra si din tara. Va rugam sa parcurgeti pasii de mai jos:
1. Daca in ultimele 4 zile ati manifestat unul din urmatoarele simptome: febra, tuse, secretii nazale sau dificultate respiratorie, va rugam sa sunati inainte de a va prezenta la consultatia programata. Veti primi suport medical telefonic si vom decide programarea sau reprogramarea in functie de tabloul clinic si de legislatia epidemiologica in vigoare.
2. Accesul in clinica se face doar pe baza de programare. Va rugam sa ne contactati via call center sau sa faceti o programare cu ajutorul colegilor din receptii
3.Va rugam sa veniti neinsotiti cu exceptia minorilor carora le este permis accesul cu un singur insotitor
4. La intrarea spitalului si a policlinicii, veti fi supus unui triaj epidemiologic, respectiv:
- vi se va masura temperatura cu un termometru digital de frunte cu infrarosu - vi se va recomanda sa va dezinfectati pe maini - veti completa un formular de consimtamant informat care include si un chestionar privind evaluarea starii de sanatate
Va rugam sa descarcati formularul AICI si sa va prezentati la programare cu acesta completat pentru a petrece cat mai putin timp in triaj.
Va multumim pentru intelegere si ramanem la dispozitia dvs pentru orice suport aveti nevoie.
Echipa noastra de medici si asistente va va oferi cele mai bune ingrijiri pe parcursul perioadei de spitalizare. Specialistii nostri va vor tine in permanenta la curent cu starea dvs. de sanatate si va vor raspunde la orice intrebare sau nelamurire.
Siguranta si confortul dumneavoastra sunt pe primul loc. Astfel, toate saloanele au grup sanitar propriu si televizor si sunt dotate cu mobilier modern, special pentru spital, precum si cu retea wireless. Toti pacientii beneficiaza de monitorizarea starii de sanatate 24h din 24h, 7 zile din 7. Fiecare pat dispune de o consola pentru aportul de oxigen, sistem vacuum pentru aspiratie (bronsica, gastrica, drenaj), sistem de administrare a medicatiei intravenoase cu autocontrol, precum si sistem de alertare a personalului medical in caz de necesitate. De asemenea, avem linie de garda 24 de ore din 24 formata numai din medici primari si specialisti in cardiologie.
Hrana pentru pacientii nostri este preparata in conditii de maxima igiena de un restaurant de calitate din Brasov. Aceasta este transportata in cutii speciale termoizolante si va va fi servita la pat de catre personalul nostru. Toate meniurile sunt alcatuite de un medic specialist nutritionist, in concordanta cu afectiunile cronice de care este posibil sa suferiti (de exemplu: diabet).
Pe perioada interventiei chirurgicale si sederii dvs. in sectia de Terapie Intensiva, va sfatuim sa nu lasati in salon obiecte de valoare. Va oferim posibilitatea de a depozita astfel de bunuri intr-un seif aflat in biroul asistentei sefe, urmand sa le recuperați atunci cand aveti nevoie de ele.
Puteti lua legatura cu familia sau apartinatorii prin intermediul propriului telefon mobil sau puteti solicita personalului medical sa va puna in legatura cu acestia, prin intermediul telefoanelor spitalului.
Dupa efectuarea interventiei chirurgicale, in functie de evolutia starii dvs. de sanatate, medicul de salon va va anunta cu o zi inainte, referitor la externarea dvs., pentru a avea timp sa luati legatura cu membrii familiei. Externarea pacientilor are loc incepand cu ora 10:30; puteti parasi spitalul singur sau insotit de un apartinator.
Cu putin timp inainte de externare, o infirmiera a spitalului va va aduce in salon hainele dvs. si va va insoti in receptie, unde va pot astepta membrii familiei.
La externare, veti primi o scrisoare medicala cuprinzand detalii referitoare la diagnosticul dvs., procedurile medicale care vi s-au efectuat, evaluarea medicala, durata de spitalizare, schema de tratament si recuperare recomandate. Aceste informatii sunt destinate atat dvs., cat si medicului specialist sau medicului de familie pentru continuarea tratamentului.
De asemenea, in ziua externarii trebuie sa efectuati plata serviciilor de spitalizare de care ati beneficiat. Puteti face acest lucru dumneavoastra sau un membru al familiei, pe baza facturii pe care o veti primi de la departamentul de contabilitate al spitalului.
Plata facturii pentru spitalizarea la Clinicco poate fi facuta astfel:
BANCA: OTP BANK sucursala Nicolae Balcescu BRASOV
CONT: RO90 OTPV 2110 0032 1726 RO01
CUI: 22555509
Inregistrare Fiscala: J08/2762/2007
Documentele pe care le veti primi in ziua externarii sunt urmatoarele:
Contravaloarea facturii (aferenta spitalizarii si a interventiei chirurgicale) se va achita in ziua externarii. Ca si variante de plata pacientii pot opta pentru una dintre urmatoarele enumerate mai jos:
Externarea din serviciul nostru se face cu acordul medicului curant care stabileste daca pacientul este apt pentru a parasi spitalul. Externarea are loc in intervalul orar 12:00-13:00 si puteti parasi spitalul fie insotiti de apartinatori, fie singur.
Contravaloarea facturii (aferenta spitalizarii si a interventiei chirurgicale) se va achita in ziua externarii. Ca si variante de plata pacientii pot opta pentru una dintre urmatoarele enumerate mai jos:
BANCA: OTP BANK sucursala Nicolae Balcescu, Brasov
CONT: RO13 OTPV 2110 0064 3009 RO01
CUI: 30614878
Registrul Comertului: J8/1372/2012
Daca un membru al familiei dvs este internat in serviciul nostru, puteti lua legatura cu acesta, telefonic. Punem la dispozitia apartinatorilor urmatoarele contacte telefonice:
Echipa medicala a spitalului considera ca unul dintre factorii esentiali pentru succesul terapeutic este respectarea riguroasa a regulilor de asepsie. Din acest motiv, pacientii internati in Clinicco nu pot fi vizitati.
Pacientilor li se asigura toate conditiile de cazare si ingrijirile necesare, pentru refacerea cat mai rapida. Personalul medical si de ingrijire supravegheaza si este la dispozitia pacientilor 24 de ore din 24. Fiecare pacient are acces la un buton de apelare a personalului medical. Fiecare salon este dotat cu instalatie de aer conditionat, televizor si permite conectarea la internet. Masa este asigurata prin intermediul unei companii de catering. Contactul cu familia este mentinut prin intermediul telefonului sau al personalului medical.
Pentru informatii asupra pacientilor din sectia de Terapie Intensiva apelati:
+40 268 401202 (Cardiologie)
+40 268 445522 (Ortopedie)
Disponibil : NON-STOP
Pentru informatii asupra pacientilor internati la etajul 1 (Cardiologie) apelati:
+40 268 445511
Disponibil : NON-STOP
Pentru informatii asupra pacientilor internati la etajul 2 (Ortopedie) apelati:
+40 268 445587
Disponibil : NON-STOP
Pe intreaga perioada a spitalizarii, pacientul este in grija unei echipe medicale formate din:
Scopul intregii echipe este ca pacientul sa fie tratat medical cat mai bine si sa beneficieze de conditii de confort maxim.
Da, avem contract incheiat cu CASBV pentru servicii medicale spitalicesti, servicii in regim ambulatoriu si programe nationale de sanatate.
Incepand cu data de 9 mai 2015 a intrat in vigoare o noua lege, Legea 70/2015, care reglementeaza incasarile si platile in numerar. Aceasta limiteaza incasarile de la persoana fizica, pragul maxim care poate fi incasat in numerar pentru un serviciu fiind de 10.000 lei.
Prin urmare, avem rugamintea sa luati in considerare urmatoarele variante pentru efectuarea platilor:
Daca beneficiati de o asigurare de sanatate in regim privat si este incheiata cu unul dintre colaboratorii nostri (Alliantz Tiriac, Europ Assistance, Medical Ocupational, Signal Iduna, Rumanian International Assistance), serviciile medicale pot fi decontate de catre acestia, insa in limitele cotractuale impuse la semnarea contractului de asigurare.
Procedura este urmatoarea:
Incepand cu data de 1 mai 2015, Cardul National de Sanatate a devenit unicul sistem de validare si decontare a serviciilor medicale in sistemul asigurarilor sociale de sanatate. Conform legislatiei in vigoare, Ordin CNAS 98/2015, pacientul va face dovada de asigurat si va valida serviciile medicale si farmaceutice pe care le primeste, utilzand cardul.