Funcție:
Registrator medical
Cerințe:
În vederea ocupării poziției de registrator medical, profilul ideal al viitorului coechipier trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Experiența similară constituie un avantaj;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare;
- Persoană empatică, dinamică, activă, atentă la detalii;
- Capacitate de planificare și organizare;
- Cunoștințe MS Office – nivel mediu;
- Să fie disponibil să lucreze în echipă.
Responsabilități:
Sarcinile specifice jobului
- Înregistrează intrările și ieșirile pacienților din spital, pe secția pe care este repartizată, pastrand legatura cu Departamentul Operațional și Recepție pentru întocmirea formelor legale.
- Verifica la internarea pacientului, anexarea la foaia de observație a următoarelor documente:bilet de internare de la medicul de familie sau de specialitate, adeverință de la locul de munca/cupon de pensie, dovada de asigurat.
- Introduce în programul informatic, datele din foaie de observație, precum și alte documente medicale, pe secția unde-si desfasoara activitatea, verificand și raspunzand pentru exactitatea datelor (diagnosticul principal, diagnosticul secundar și procedurile medicale).
- Redactează în format electronic, în programul informatic al spitalului, epicrizele efectuate de medic și alte documente medicale necesare, la indicația medicului.
- Prezinta medicului documentele spre verificare si aprobare finala înainte de a le inmana sau transmite pacientului.
- Redactează și alte documente administrative la solicitarea și sub strictă îndrumare a medicilor si asistentilor de pe secție.
- Înregistrează și menține la zi Registrul de internări.
- Aranjează în ordine cronologică foile de observații FOCG, creaza opis, leaga documente arhivate, le inventariază și le preda periodic la arhiva spitalului.
- Îndeplinește sarcini de arhiva conform procedurilor
- Introduce în calculator codificarea foilor de observație.
- Preda la începutul lunii și ori de cate ori este nevoie, situația internărilor din luna precedenta.
- La externarea pacientului, preda acestuia documentația (biletul de ieșire, scrisoarea medicală, concediul medical, precum și alte documente aferente)
- Menține legătura dintre secție și departamentul administrativ
Tip contract de muncă:
Full-time
Locația:
Strada Scolii nr. 8, Brasov
Intervalul orar:
9-18
Data publicării:
21 februarie 2024
Salvați PDF