Pachet gratuit de investigații cardiologice în regim de spitalizare de maxim 24 de ore

17 iulie 2020

Mulți dintre pacienții cardiaci, în ciuda simptomelor supărătoare sau a indicației de tratament, amână vizita la medic în această perioadă. Poate că și tu te întrebi dacă este sigur să vii la spital.

Pentru noi, echipa inimii de la Clinicco, siguranța pacientului și a personalului medical este pe primul loc. De aceea, am luat toate măsurile pentru ca pacientul să primească tratament la timp și fără a se expune riscului infectării:

Ne instruim și testăm periodic personalul medical
Am creat circuite epidemiologice dedicate
Efectuăm riguros triajul pacienților și al personalului
Toți pacienții care necesită internare sunt testați pentru noul coronavirus

De asemenea, în această perioadă, venim în întâmpinarea pacienților cu un PACHET GRATUIT de investigații cardiologice, care conține:

❤️ Consult de specialitate
❤️ Electrocardiogramă
❤️ Ecografie cardiacă
❤️ Analize de laborator

Este necesar ca fiecare pacient care beneficiază de pachetul promoțional să efectueze în prealabil testul pentru Covid19. **
Astfel, persoanele cu boli cronice cardiovasculare beneficiază de pachetul de evaluare cardiovasculară în regim de spitalizare cu o durată de maxim 24 de ore.
Oferta este valabilă în baza biletului de trimitere către cardiologie de la medicul de familie sau medicul cardiolog.

Contact programări:

☎️ 0733 008 195 / 0268 445 544 / 0728 628 792
📧 contact@cardiologie

Pentru spitalizările ce depășesc 24 de ore, pacienții vor achita zilele suplimentare.
Perioada de desfășurare a campaniei: 13 iulie 2020 – 31 decembrie 2020

* Campanie valabilă în limita locurilor disponibile
** Pacientul poate efectua testul Covid19 în cadrul Clinicco (prețul acestuia fiind de 270 de lei) sau poate prezenta un test negativ, nu mai vechi de 72 de ore.