Spitalul de Cardiologie Clinicco Brasov in parteneriat cu METRO Cash&Carry Brasov organizeaza campania “Impreuna mai aproape de inima ta”, un demers in sprijinul preventiei, protectiei si sanatatii inimii. Actiunea se deruleaza in perioada 04 Mai 2015 (Ziua Nationala a Inimii) – 29 Septembrie 2015 (Ziua Mondiala a Inimii), in magazinele METRO din Brasov.
Datele statistice ne arata ca, in prezent, bolile cardiovasculare reprezinta principala cauza de mortalitate la nivel mondial, Romania ocupand locul 3 in lume, peste 62% dintre decese survenind din cauza bolilor cardiovasculare.
Cei mai importanti factori de risc asociati bolilor cardiovasculare sunt: ereditatea, varsta, fumatul, obezitatea, sedentarismul, colesterolul crescut, stresul, factorii psihosociali, boli precum tensiunea arteriala sau diabetul zaharat.
In acest context, campania este dedicata informarii cetatenilor cu privire la preventia bolilor cardiovasculare, protectia si sanatatea inimii, prin desfasurarea urmatoarelor actiuni:
Participantii vor beneficia, de asemenea, de un cupon de 10% reducere pentru consultatii si investigatii de cardiologie in cadrul ambulatorului de specialitate Clinicco Brasov.
“Sanatatea este darul cel mai de pret al nostru de care trebuie sa ne ingrijim. Campania «Impreuna mai aproape de inima ta» are un scop precis si anume, acela de a fi mai aproape de oameni si de a aduce in atentia lor faptul ca sanatatea inimii incepe cu adoptarea unui stil de viata sanatos prin alegerea unei alimentatii sanatoase, activitati fizice adecvate, evitarea tutunului, urmarirea tensiunii arteriale. Ne dorim ca prin aceasta campanie de informare privind protectia si sanatatea inimii sa constientizam importanta in viata sociala si medicala a preventiei cardiovasculare. Dorim sa ne implicam in cat mai multe astfel de proiecte pentru ca sustinem sanatatea inimii. Multumim companiei METRO pentru deschidere si sustinere in proiectele dedicate preventiei bolilor cardiovasculare si pacientilor bolnavi de inima.” a declarat seful sectiei dl. dr. Mihai Ursu, medic primar cardiologie interventionala, Spitalul de Cardiologie Brasov.
„Sustinerea de catre METRO Cash & Carry Romania a proiectului «Impreuna, mai aproape de inima ta» reprezinta un act firesc si important in activitatea companiei noastre, privind implicarea in comunitatile locale. Totodata, suntem alaturi de Spitalul de Cardiologie Clinicco Brasov, prin activitatile desfasurate in magazinele noastre din Brasov, din dorinta de a dezvolta aceasta initiativa deosebit de importanta. Avem increderea ca ai nostri clienti vor aprecia acest demers si se vor bucura pe deplin de beneficiile acordate in cadrul programului; in plus, impreuna cu specialistii de la Spitalul de Cardiologie Clinicco, putem oferi clientilor nostri momente prin care sa constientizeze importanta preventiei cardiovasculare si, mai mult decat atat, sa aprecieze sanatatea, ca fiind primordiala”, a declarat Adina Timplaru, Head of Corporate Communications METRO Romania.
Despre Spitalul de Cardiologie Clinicco Brasov
Localizat in centrul orasului Brasov, spitalul privat CLINICCO este specializat in cardiologie interventionala, electrofiziologie si dispozitive implantabile, chirurgie cardiovasculara.
Avantaje: echipe exceptionale de medici, materiale implantabile de ultima generatie, tehnici chirurgicale si de anestezie moderne, reguli stricte de curatenie, conditii deosebite de spitalizare, standarde europene de spitalizare la preturi corecte.
Spitalul CLINICCO este autorizat de Ministerul Sanatatii din Romania din luna februarie 2009 si are autorizatia Directiei de Sanatate Publica si evaluarea Casei de Asigurari de Sanatate a Judetului Brasov, avand incheiat contract cu CASJ atat pentru servicii de spitalizare, cat si pentru decontarea unor materiale sanitare prin Programele Nationale de Sanatate.
Despre METRO Cash & Carry Romania
METRO Cash & Carry este reprezentata in 26 tari cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajati in intreaga lume, compania a atins vanzari de aproximativ 31 miliarde € in anul financiar 2013/2014.
METRO Cash & Carry este o divizie de vanzari a METRO GROUP, unul dintre liderii comertului la scara mondiala. In anul financiar 2013/2014, vanzarile METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numara aproximativ 250.000 de angajati si opereaza aproximativ 2.200 de locatii in 30 tari. Performanta METRO GROUP se bazeaza pe forta diviziilor sale de vanzari care opereaza in mod independent pe piata: Metro/Makro Cash & Carry – liderul international in comertul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt si Saturn – lider pe piata bunurilor electronice si electrocasnice din Europa si magazinele universale Galeria Kaufhof. Informatii suplimentare pe: www.metrogroup.de.
METRO Cash & Carry Romania este parte integranta a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara magazine in 24 de orase. Distributia nationala a magazinelor METRO Romania este urmatoarea: 5 centre in Bucuresti, cate 2 centre in Brasov, Constanta, Timisoara si cate un centru in fiecare din urmatoarele orase: Cluj, Bacau, Iasi, Craiova, Baia Mare, Pitesti, Galati, Ploiesti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mures, Arad, Deva, Braila, Satu Mare, Piatra Neamt, Buzau, Targoviste si Turda. Informatii suplimentare pe: www.metro.ro.
Date de contact pentru informatii suplimentare: