Informații importante COVID-19

8 octombrie 2021

Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov susține deciziile Guvernului României cu privire la împiedicarea răspândirii COVID-19 și îndeamnă la informarea doar din surse oficiale.

Respectăm toate normele sanitare în vigoare, pentru ca dumneavoastră să puteți beneficia de serviciIle noastre medicale în condiții de maximă siguranță.

Măsuri de siguranță în Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov :

1. Triaj epidemiologic la intrarea în spital. Fiecărei persoane care intra în spital i se ia temperatura și completează formularul standard pentru identificarea posibilelor cazuri suspecte. Zilnic membrii personalului medical și non-medical trec prin triajul epidemiologic.

FORMULAR TRIAJ

2. Pacienții sunt rugați să vină în spital la ora programată și nu mai devreme, pentru a nu aglomera sală de așteptare. De asemenea, pe cât posibil, rugăm toți pacienții să vină neînsoțiți la consultații și investigații.

3. Toți pacienții care necesită internare în spital pentru proceduri și intervenții chirurgicale sunt testați RT-PCR pentru noul coronavirus cu 24-48 de ore înainte de internare.

4. Avem rezerve alocate strict pacienților suspecți COVID-19 sau pacienților care au avut nevoie de internare în spital înaintea testării pentru COVID-19.

5. Distanța socială recomandată de 1.5 m este obligatorie.

6. Masca de protecție este obligatorie, atât pentru pacienți, cât și pentru membrii
personalului medical și non-medical.

7. Asigurăm dezinfecția rapidă și corectă a spațiilor cu substanțe speciale pentru igiena medicală.

8. Asigurăm echipament de protecție individual pentru personal în funcție de zona de risc.

9. Îndrumăm telefonic pacienții cu simptome, posibili suspecți, către apelul de urgență 112, conform procedurilor transmise de autorități.

10. Actualizăm constant protocoalele pe baza recomandărilor Institutului Național de Sănătate Publică (INSP)

Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov